24.09.2015

Lampshade renovation part 2.

Już raz robiłam metamorfozę abażurów, możecie to sprawdzić TUTAJ. A dziś kolejna zmiana. Pamiętacie moją lampkę, która stoi w kuchni? Kto mnie zna wie, że ja uwielbiam wszystko co jest w kwiatki, a szczególnie w róże. Dlatego też postanowiłam zmienić ten abażur na bardziej romantyczny :)


Oryginalny abażur był biały i choć to jeden z moich ulubionych kolorów to jednak postanowiłam go zmienić. Miałam kupon bardzo ładnego materiału, czysty shabby chic. I to właśnie ten wzór postanowiłam wykorzystać.


Niestety przy abażurach stożkowych, nie ma możliwości obkleić całości jednym kawałkiem. Na szczęście nie trzeba bardzo łatać i wystarczyło dwa kawałki. 


Od spodu podklejałam materiał klejem z pistoletu. Pamiętajcie żeby materiał był mocno naciągnięty.



Nadmiar materiału należy usunąć. Najlepiej jest do tego użyć skalpela. Jest ostry, mały i można nim łatwo "lawirować". Nożyczkami nie ma szans tego odciąć. Nie wiem czy można taki kupić w aptece, bo ja swój dostałam, ale myślę, że warto zapytać. Tylko uwaga to jest bardzo, bardzo ostre!


A i oto całość. Mnie się efekt końcowy podoba bardzo, od razu zmieniłam tabliczkę pod lustrem na podobne kolory. Aaaa i uszyłam sobie z tego materiału ściereczkę, która wisi na kuchence. Ładnie się wszystko ze sobą komponuje:)


Nawet mój imbryk i filiżanka ładnie się wkomponowały w nowe otoczenie.






3 komentarze:

  1. wspaniała metamorfoza, zdjęcia prześliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wygląda po prostu bosko, z wyrazem, kobieco i romantycznie😀 też mam taki materiał, nawet nie pomyślałabym, że może aż tak atrakcyjnie wyglądać!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no pięknie odnowiony klosz. Wygląda to teraz bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...