20.12.2012

Multifunctional clasps

Twórczo przed świętami na blogach:) Czytam codziennie, inspiruję się. Wczoraj po postach Kasi Wu i Róży o stylizacjach ubraniowych, postanowiłam wieczorem ruszyć do galerii po coś ładnego na wigilijną kolację. I utrafiłam cudną sukienkę w Reserved i to przecenioną:) Dzięki dziewczyny za zakupową wenę.

*   *   *

Nie wiem czy i wy tak macie, ale ja niestety tak, że wiele rzeczy w szafkach mam pootwieranych. Mianowicie, cukier, mąkę, sól itd... połowa jest w ładnych pudełeczkach a to co się nie zmieściło, leży w kredensie samopas i dziwnym sposobem rozsypuje się dość często. Więc postanowiłam sobie zrobić zamykacze:)






Zestaw składa się z sześciu spinaczy - zamykaczy opisanych wypalarką i jeden uniwersalny z gwiazdkami.



Muszę potrenować czcionkę jeszcze, bo nie jest łatwo pisać grubą końcówką, to jedyna wada tej metody.



Czerwona kratka - klasyka kuchenna, więc moim zdaniem bardzo pasuje. 




W moim rejonie mówi się na te "zamykacze" po prostu spinacze, ale słyszałam też określenie klamerki, a nawet szpafliki. A jak u Was się je określa?


18 komentarzy:

  1. Swietny pomysl z tymi zamykaczami :-) i sliczne wykonanie :-D

    U mnie w domu to nazywalo sie "klamerki" :-) a teraz mowie na to "kramliky" (po czesku :p ) moj synek za to nazywa je "pegs" :p dlatego ze wybiera sobie z kazdego jezyku te slowa, ktore sa najlatwiejsze :p

    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam swoją kreację z MOHITO :) nie była przeceniona... zapłaciłam fortunę jak na sukienkę, ale warto było bo jest BOSKA (chociaż kupiłam ja na inną okazję niż święta :( raczej mało świąteczna okazja.....)
    a z klamerkami super pomysł, w ogóle odkąd jestem na blogu dużo więcej rzeczy chce mi się robić, bo tyle inspiracji wokół, że szkoda marnować czas na jakieś pierdoły :)
    buziaki kochana
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie mówi się na to spinacze a mój mąż uparcie twierdzi, że to są klamerki:)
    Fajny pomysł z zamykaczmi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tez spinacze albo klamerki :)
    super pomysl i tez by mi sie taki przydaly ;) na makaron jeszcze bo zawsze jakies opakowanie nie skonczone mi sie wala po szafce :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, też wiecznie mi się coś w szufladach wywala, głównie drobny makaron i mąka. U nas to są spinacze :)
    I gratuluję udanego zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! I super pomysł!! A kreację świąteczną i ja mam, całe szczęście bo jak pomyślę ile ludzi będzie w sklepach to odechciewa mi się wychodzenia w ogóle z domu...

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie... muszę biec po jakiś strój odświętny!! Zupełnie zapomniałam :(

    A spinaczyki słodkie:) Ostatnio udało mi się kupić kilka takich drewnianych, szerszych do ozdobienia. Ale przez natłok świąteczno/służbowych spraw leżą odłogiem i niestety nic z nimi jeszcze nie zrobiłam... ehh

    OdpowiedzUsuń
  8. klamerki! :)) bardzo fajnie u Ciebie wyglądają, no i teraz porządeczek będziesz mieć:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł z tymi zamykaczami. u nas chyba nie ma specyficznej nazwy na "to coś" :D
    strasznie fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z tymi klamerkami, pozwolisz że też sobie takie zrobię bo na pewno mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klamerki fantastyczne,prosty i piękny pomysł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł...po świętach ( bo przed już nie dam rady ) też takie sobie zrobię :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super pomysł, co Ty gadasz, piękne pismo!!!! Mi też się wysypuje i też klamerkami zapinam ale jakimi popadnie, niestety nie mam takich fantastycznych jak Twoje!!! U nas jak zauważyłaś na spinacze - klamerki mówimy ;)
    No to ciekawa jestem Twojej kiecki!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, pięknie sobie wymyśliłaś te spinacze:) u nas mówi się klamerki, ale słyszałam też nazwę "żabki", pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Klamerki świetne:) Wesołych Świąt i dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt! Do zobaczenia po Świętach:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...