13.12.2013

Wall table - easy peasy

Mam trochę nowych wiadomości dla was:) Pierwsza sprawka, to chciałam wam pokazać mój nowy stolik na klucze i pocztę. Wystarczy tylko półka z Ikei, małe kątowniki do przymocowania jej do ściany i farba. Przykręcenie półki to jakieś 10 minut (plus 2 tygodnie proszenia się, w moim przypadku). Malowanie wymaga trochę więcej czasu. Szablon, i ok. 3 warstwy farby. Szablon wystarczy zrobić tylko na jedną nogę, i odwrócić go gdy rysujemy drugą. Ja nie robiłam szablonu, malowałam "na oko". Ale nogi mają swoje nierówności, więc polecam jednak poświęcić 10 minut na wycinankę.




Takie coś znalazłam w necie i na tych propozycjach się wzorowałam.


Niestety nie podam źródła, ponieważ nie pamiętam.

Jeszcze chciałam wam pokazać mój wieniec świąteczny na drzwi. Zrobiłam go z tui, którą "podkradła" od sąsiadów ciemną nocą:) Związałam sznurkiem i poprzyklejałam ususzone pomarańcze. Bardzo prosta sprawa, każdy by sobie z takim wieńcem na pewno poradził.




To moja nowa Lucy:) Z racji wielkiej radości, że ją mam, na pewno moja obecność na blogu będzie częstsza :)



7 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo podoba mi się pomysł z konsolką, ślicznie wyszła!!!!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsola! Właśnie tego słowa mi brakowało:) Dzięki:)

      Usuń
  2. super pomysł !!! podoba mi się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tym stolikiem!
    A i wianek śliczny!
    SUPER :) BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł ze stolikiem :) wygląda super :)
    Widzę, że nie tylko ja mam problem z uproszeniem M o wywiercenie kilku dziurek w ścianie ;) ach Ci mężczyźni :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowo z tym stoliczek, daje niezły efekt wizualny :)
    Wianuszek piekny i aromatyczny :)))
    Pozdrawiam cieplo
    Marysia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...