05.09.2013

Nic tak nie pachnie jak szkolny zeszyt :)

Wrzesień zawsze pachnie szkołą. Uwielbiam oglądać w sklepach wszystkie artykuły biurowe i zazdroszczę dzieciakom, że mają możliwość mieć zeszyt z kim tylko chcą. Za moich czasów tylko wybrani mieli takie zeszyty i to w późnej podstawówce. Czy Wasze mamy też obkładały Wam książki w papier, albo tapetę co została po remoncie? Tapeta była bardziej szałowa niż szary papier. Pamiętam jak w klasie 2 mój kolega miał takie ładne przeźroczyste okładki na zeszyty, jakież było moje zdziwienie jak skończył mu się zeszyt, więc wyjął nowy i nową okładkę. Ja zawsze musiałam przekładać ze starego. A teraz dzieci mają takie piękne wyposażenie w kwiaty, kolorowe paski, kropki, o Justinie Biberze nie wspomnę. Też kiedyś miałam zeszyt z Backstreet Boys, każdy chyba ma etap kijowej muzyki w swoim życiu. Niektórym tylko to niestety zostaje. Ale to nie dzisiejszy temat. Szkoła, początek roku, więc karta z kalendarza nie mogła mieć innego wyglądu.



WRZESIEŃ - DOWNLOAD

A propos szkoły to właśnie otworzyłam swoją. Jest to miejsce pełne ciekawych pomysłów. Wiem, że większość z Was nie jest o Ostrowca, ale gdybyście byli albo macie znajomych to zawsze możecie im powiedzieć o takim fajnym miejscu jakim jest FRIENDS STUDIO, będę wdzięczna.

Oto strona: http://friendsstudio-oc.blogspot.com/ zapraszam do oglądania :)


15 komentarzy:

  1. gartuluję :) super pomysl z tym miejscem :)
    mi tez sie marzyc cos takiego :)

    i kradne kalendarz oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz świetny :-)I gratuluję pomysłu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. prowadziłam podobne miejsce, więc aż się uśmiechnęłam:) gratuluję!!!

    śliczny kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo naprawdę może wymienimy się doświadczeniami? :)

      Usuń
  4. Jak zwykle fajna kartka - już uaktualniam na swoim blogu :)
    A do Friends Studio idę zaglądnąć :)
    BUZIAK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję FRIENDS STUDIO - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkradam jak zwykle ;-) Pozdrawiam i dziękuję za piękny kalendarz!!!
    A jeśli chodzi o Friends Studio to żałuję, że nie jestem z Ostrowca :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam oglądać wszystkie przybory biurowe i szkolne, niezależnie od miesiąca :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna karta, jak zawsze zresztą. Gratuluje miejsca i powodzenia!!! Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane odwiedzić...

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie widzę, że macie dopołudniowe zajęcia dla maluchów, które nie chodzą do przedszkola. Ale mi takiego czegoś u nas brakuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Some of these are pretty cool. If would respect the list more if it weren’t so mac centric however. Nice list either way… more info visit "Barcelona Corporate Flats "

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...